Otsikosta vois kuvitella, että mä ruikuttaisin,
teen mä sitäkin ihan vaan ärsyttääkseni.
Hmm... Tää on eka blogi merkintä, se tärkein,
jonka pitäs koukuttaa ihmiset lukemaan...
Kirjoittaminen on melkein, ku paljastais kaiken itsestään,
ajatuksistaan, eikä kukaan halua olla kaikkien tuntema.
Koska silloin ihmiset saa tilaisuuden potkaista otsaan.
Kahvi on jo hieman seissyttä, mutta hyvin se alas menee.
(Mahalla se tuskin on ihanteellista, mutta minkä mahdat kahviaddiktiolle?)
Taustalla soi Juice Leskinen, siinäki meni hyvä laulaja ilmaiseksi kuolemalle.
Rest in peace.
Hei, nyt tulee ihan turhaa löpinää.
Oon tässä aamun selannu irc-galleriaa.
Joskus multa pitäs kieltää sekin, koska mä saan hirveitä
raivokohtauksia, ku kattelen ihmisten kuvia.
Mä en aina oikeen jaksa ymmärtää miksi nuoret naiset (ite kun oon hirmu vanha)
tekee itsestään halpoja ja tyhmiä?!
Mitä hienoa on olla tyhmä, bimbo ja yksinkertainen?
Tietty sellainen ihminen on helppo käyttöinen kelle tahansa,
eikä vaadi käyttöohjetta.
Ehkä ne sellaiset yksinkertaiset naiset uskoo olevansa fiksuja ja kauniita?
Mutta musta mikroshortsit, huulikiiltohuulet ja herutusposeeraus
maustettuna typerällä fraasilla, joka hoitaa kuvatekstin virkaa,
ei oo kovin fiksuja tai ehkä se jutun juju piilee jossain yksityiskohdassa,
jota ei tälläinen maalla kasvanut rikkaruoho snaijaa?
(Nyt nää itsensä kuvauksesta tunnistavat, ajattelee et mä oon vaan kade
niiden hehkeille reisille niissä mikroshorteissa, mutta todellisuudessa mä
oon niin rikas, että mulla on varaa ostaa ihan täyspitkät housut)
Mä en myöskään ymmärrä sitä, miksi kuvata omaa persettään?
Vaikka olis minkälaiset takataskut farkuissa ni emmä jaksaisi väännellä
takapuoltani kameralle. Enkä myöskään rintavakoa, vaikka olis kuinka syvään uurrettu..
Mutta toki jos haluaa nautamarkkinoilla kantaa korvassaan
halvan hintalappua, vaikka vois olla mahdollisuuksia kantaa
sitä korkeamman hinnan lappua niin, antaa mennä vaan.
Oma on tappio.
Sen mä haluaisin kuulla mitä niiden vanhemmat sanois, ku ne näkis
lapsensa keikistelevän Canonille/ Nikonille sillä lailla?
(Mun mammani varmaan haukkuis mut pataluhaksi, vaikka se hyvin
vapaamielinen kasvattaja onkin.)
Kasvattaako se keikistely itsetuntoa sit niin paljon,
että monien on ihan pakko harrastaa sitä?
Miksei voi varata itelleen paikkaa jostain "näin-kasvatat-itsetuntoasi"-kurssilta paikkaa?
Ai ni se johtuu varmaan sit siitä ettei voi lähteä ihmisten ilmoille,
ku ei oo sitä itsetuntoa?
(Mä jo melkeen näen kuinka nää tyttöset puhisee kotonaan,
et mikä toi ruma, läski ja haiseva paskanaama on meitä arvosteleen?!!! xD
Mä voin olla ruma, haiseva ja paskanaama, joka ei saa ketään ja nörää
vaan himassa, mutta mun itsetunto ainakin on mun kanssa...)
Jatkakaa toki poseeraamista niiden
syvään uurrettujen kaula aukkojen kanssa,
vaikka osalla sen laudan varren kanssa poseeraaminen on turhaa..
Ja ymmärränhän mä, että muoti on muotia ja nyt on muotia olla köyhä...
Kun ei oo varaa housuihin niin onhan se takapuoli verhottava jollakin?
Vai mitä?
(Ihana olla vittumainen)
Kiitos minä.
maanantai, 18. elokuu 2008
Kommentit